Liity Jyty:n jäseneksi!

Jyty Rauman seutu ry valvoo jäsenten ammatillisia ja taloudellisia etuja, vaikuttaa heidän yhteiskunnallisen aseman ja oikeuksien kehitykseen sekä edistää yhteenkuuluvuutta, yhteistoimintaa ja keskinäistä vastuuntuntoa.

Jytyn sähköinen liittyminen

Jäsenyydestä ja jäseneduista löytyy lisää tietoja Jytyliiton sivuilta "Jäsenyys".

Yhdistyksen viralliset neuvottelijat

Virallisina neuvottelijoina toimivat puheenjohtaja Barbro Sinkkonen ja pääluottamusmies Anne Haapasalo puh. 044 793 5200.

Sähköpostit ovat muotoa etunimi.sukunimi@rauma.fi

Jäsenmaksut ja jäsenedut

Jäsenmaksu 1,32 % peritään ennakonpidätyksenalaisesta palkasta.

Työssäkäyvänä jäsenenä saat Jytyliiton jäsenedut, kuukausittain ilmestyvän Jyty-jäsenlehden ja osallistut virkistystoimikunnan järjestämiin mukaviin retki- ja virkistystapahtumiin.

Huomioimme jäsenten merkkipäivät raumallaisen taiteilija Eila Minkkisen yhdistyksellemme suunnittelemilla hopeisilla koruilla; 50-vuotispäivänä rintakorulla ja 60-vuotispäivänä korvakoruilla. Miehet saavat samanaiheisen hopeisen solmioneulan.

Katso Jytyn jäsenedut liiton sivuilta tai kysy yhdistyksestämme:

- jäsenasiainhoitaja Teija Virtanen, puh.02 834 3104, teija.virtanen@rauma.fi

Soita tai tule käymään!

Ilmoita muutoksista!

Mikäli et vielä saa tiedotteita sähköpostilla, ilmoita sähköpostiosoitteesi tiedottaja Anne Haapasalolle, anne.haapasalo@rauma.fi. Muistathan ilmoittaa myös sähköpostiosoitteesi muutokset Annelle.

Kun osoitteesi tai nimesi muuttuu tai jäät eläkkeelle, muistathan ilmoittaa siitä yhdistyksemme jäsenasianhoitaja Teija Virtaselle.

Pidä yhdistyksemme ajan tasalla myös muista muutoksista: jäsenmaksutapa, työnantaja, nimike tai palvelussuhde. Ilmoita yhdistyksen jäsenasiainhoitajalle, kun olet poissa palkallisesta työstä (äitiysloma, hoitovapaa, opiskelu, varusmies-, siviilipalvelu, ulkomaillaolo, sairasloma, työttömyys, eläkkeellä, vuorottelu- tai virkavapaa) tai jos vaihdat yhdistystä tai liittoa. Jäsenrekisterin tietoihin pohjaavat työttömyyskassan jäsenyys, vakuutusedut, maksuton oikeusapu ja muut jäsenedut.

Itsemaksavat jäsenet!

Itse jäsenmaksunsa (euromääräiset ja prosentuaaliset jäsenmaksut) maksavien jäsenten pitää maksaa jäsenmaskunsa suoraan Jytyliiton tilille FI07 1555 3000 1003 22.

Eläkeläinen jäsenenä!

Eläkeläisille, jotka maksavat eläkeläisen kannatusjäsenmaksun 36,00 €/vuosi, saavat sähköpostitse kaikki tiedotteet. Eläkeläiset, jotka eivät ole kiinnostuneita osallistumaan yhdistyksen toimintaan, jättävät kannatusjäsenmaksun maksamatta, mutta säilyvät silti rekisterissämme.

Toisin sanoen eläkkeelle jäätyäsi voit jäädä Jyty Rauman Seutu ry:n eläkeläisjäseneksi ja eläkeläisjäsenen kannatusjäsenmaksun maksaneena Sinulla on mahdollisuus osallistua

• vuosikokoukseen (ei äänioikeutta)
  • kaikkiin jäsenille järjestettäviin virkistystapahtumiin tapahtuman jäsenhinnalla

Eila Minkkisen yhdistyksellemme suunnittelema hopeinen rintakoru.